Řešíte stále povinný příspěvek na stravování pro své zaměstnance skrze papírové stravenky? Co kdybychom vám nabídli elektronické stravenky, variantu, kterou nabízí stravenková karta LemonPay? Pomocí ní se zbavíte přebytečné administrativy, která je s poskytováním papírových stravenek spojená, zároveň nebudete nuceni stravenky ani vyzvedávat. Jedinou povinností bude přeposlat finance na benefitní kartu, například zároveň s odesíláním mezd.
Výhody stravenkové a benefitní karty LemonPay
První výhodou, kterou ocení především zaměstnavatel, je méně administrativy a eliminace cest pro papírové stravenky, které jsou následně všem zaměstnancům distribuovány, případně si pro ně museli chodit sami. Stravenková karta je možná nabíjet online například z účtu, ze kterého jsou běžně hrazeny mzdy zaměstnanců. Dalších celkem 21 výhod v podobě 21 jedna karet seskupených do jedné se vztahuje na zaměstnance, který kartu obdrží. Tomu bude umožněno platit s ní nejen obědy v restauraci anebo nákup v obchodě. Zaplatí s ní všude, kde kartou platit lze, ať už to bude na dentální hygieně, při koupi vstupenky na fotbalový zápas anebo ve fitness centru. Tento systém poskytující všemožné zaměstnanecké benefity umožní zvýšit příjmy zaměstnancům po dobu vysoké inflace, ale samozřejmě i kdykoliv jindy.
Vám bude odměnou spokojenost zaměstnanců, kteří se s vděčností odmění svou vytrvalou prací a plným nasazením.
Důležitost zákaznického servisu
Péče o naše klienty je pro nás na prvním místě. Jakmile projevíte o naši službu zájem, provedeme vás tím, jak benefitní karta funguje, od A do Z. Vysvětlíme vám, jak karta funguje, jak je možné dobíjet ji a předáme vám veškeré informace, které budete potřebovat předat svým zaměstnancům, aby byli schopni kartu aktivovat a aktivně využívat. Dále vám budeme nápomocni vždy, když budete potřebovat vy nebo vaši zaměstnanci pomoci ze svízelné situace.