Tom Ford zachraňuje společnost

rodina

Když muž, který později založil značku Gucci, Guccio Gucci, pracoval jako zaměstnanec hotelu v Paříži a Londýně, zaujala ho kvalitní zavazadla, která vychovával pro hosty. V roce 1920 se Gucci vrátil do rodné Florencie a otevřel si malý obchod s kvalitním koženým zbožím. Gucci zaměstnával zručné řemeslníky, kteří v jeho obchodě ručně vyráběli výrobky, které prodával, s maximální pozorností věnovanou detailům. Obchod byl úspěšný a Gucci s pomocí svých tří synů brzy rozšířil značku otevřením dalších obchodů v Miláně a Římě.

Po řadě rodinných sporů a incidentů společnost zachraňuje Tom Ford. Ten povýšil z návrháře prêt-à-porter na kreativního ředitele, zachránil společnost před rodinnými zmatky a fluktuací. Počet výrobků v sortimentu společnosti byl podstatně snížen, což vedlo ke zvýšení exkluzivity.

Společnost Gucci provedla první veřejnou nabídku akcií. Noví investoři spojili Forda s Domenicem De Solem jako generálním ředitelem a prezidentem, společně začali akvizice a expanzi ve spolupráci s dalšími luxusními značkami. Vyráběla i šperky.

Další články autora

Elektronické stravenky a řada dalších výhod s LemonPay

Řešíte stále povinný příspěvek na stravování pro své zaměstnance skrze papírové stravenky? Co kdybychom vám...

Co jsou takzvané virtuální kanceláře?

Začínáte podnikat a hledáte pro vaši firmu prestižní adresu? Jednoduše chcete mít nějaké sídlo, které...

Prodej firmy: Budoucnost firmy s novým vedením

Pokud máte úspěšnou firmu, pro kterou nemáte nástupce do vedení, či už jednoduše v podnikání...

Elektro revize – pro bezpečný provoz elektroinstalace

Elektroinstalace a rozvody se neobejdou bez profesionální kontroly. Díky té lze totiž zajistit bezpečný chod...

Nejnovější články

Elektronické stravenky a řada dalších výhod s LemonPay

Řešíte stále povinný příspěvek na stravování pro své zaměstnance skrze papírové stravenky? Co kdybychom vám...

Co jsou takzvané virtuální kanceláře?

Začínáte podnikat a hledáte pro vaši firmu prestižní adresu? Jednoduše chcete mít nějaké sídlo, které...

Prodej firmy: Budoucnost firmy s novým vedením

Pokud máte úspěšnou firmu, pro kterou nemáte nástupce do vedení, či už jednoduše v podnikání...
- Reklama -PR článek